Detaily projektu

Klient

Interierstudio je jeden z lídrov na trhu s interiérovými doplnkami. Firma založená v roku 1993 zastupuje vyše 15 dodávateľov ktorý dodávajú nábytkové kovanie a súčasti na výrobu nábytku prevažne z Talianska. Od roku 2000 otvorili vlastný dielnu kde začali vyrábať aj hliníkové rámy na dvierka.

Zadanie

Našou hlavnou úlohou bola analýza UX a UI kde zhodnotíme efektívnosť e-shopu, aplikácia výsledkov analýzy a rozbehnutie predaja na e-shope pomocou obchodných nástrojov siete Google a Facebook

Riešenie

Celú prípravu sme rozdelili do štyroch fáz projektu:
 
Fáza 1:

Analýza kľúčových slov, návrh štruktúry URL a filtrácie produktov

Fáza 2:
Audit UX, tvorba wireframe podkladov pre grafika
Fáza 3:
Zapracovanie výsledkov analýz
Fáza 4:
Spustenie platenej reklamy cez Google Adwords a Facebook Ads a monitorovanie priebehu kampaní cez Google analytics a Facebook PIXEL

© 2021 Mondays.online