Kreatívna stratégia a branding

Hovorí sa, že ak chceš žiť svoje sny – zobuď sa. Každý sen, obzvlášť ten biznisový, sa dá premeniť na realitu – ale iba za určitých špecifických podmienok. Bez ich naplnenia sa môže zmeniť na nočnú moru a aby sa tak nestalo, je potrebné premyslieť a naplánovať každý detail.

Od pochopenia trhu a cieľovej skupiny až po vhodnosť zvolených farieb a dizajnových prvkov. Od definície hodnôt, za ktorými značka stojí cez spôsob, akým sa budete klientom prihovárať, až po aplikáciu pokročilých sociologických schém, ktoré modelujú správanie účastníkov trhu na základe podvedomých, od detstva budovaných vzorcov.

Príležitostí je vo vesmíre nekonečne veľa, otázka je len – naplní sa ta Vaša? 

Čo pre vás spravíme

Analýza trhu a cieľovej skupiny - tzv. customer insight

Čo Vaši klienti robia, prečo to robia a ako to robia? Aké sú ich motivácie Čo ich núti jednu ponuku v nekonečnom internetovom mori využiť a druhú odmietnuť? V tejto analýze sa to dozvieme. 

Aplikácia a otestovanie sociologických a kulturologických modelov

Každý trh je tvorený skupinami ľuďí, ktorí majú niečo spoločné a v niečom sú naopak odlišní. Aj vy ste hrali céčka, mamka Vám robila desiatu do školy, nosili ste kľúčik od brány na krku, a vaše moduritové výtvory vám ocko dával na sporák? S najväčšou pravdepodobnosťou potom patríte ku generácii "husákových detí". Koľko spoločného máte s porevolučnou generáciou 90. rokov? A ako sa na svet díva generácia nastupujúca?

Výber vhodných komunikačných kanálov

Na diaľnici tráva nerastie a je vašou cieľovkou bača pasúci ovečky, je potrebné ho hľadať na kopci a nie pri diaľnici :) Ale teraz vážne - každý produkt či služba sa predáva inak a teda jeho reklama má prirodzene vhodné a tiež prirodzene nevhodné umiestnenia. Ktoré to sú sa dozvieme práve tu. 

Branding

Ak sa chcete zapáčiť všetkým, nakoniec sa nebudete páčiť nikomu. Preto je dôležité zistiť, za čím Vaša značka stojí, čo podporuje a čo odmieta, čo je u vás povolené a zakázané, pre koho je a pre koho rozhodne nie je - negatívne vymedzenie sa je taktiež veľmi dôležité. Váš brand skrátka musí mať zadefinované hodnoty.

Vypracovanie kreatívnej stratégie

Zhrnutie všetkého vyššie menovaného do ucelenej podoby, podľa ktorej sa bude Váš biznis rozvíjať.

Prečo s nami
spolupracovať

Zameraní na čísla

Celý biznis je o číslach. Môžeme hovoriť o dobrom webe, zákazníckom servise, atď. Ak ale nebude fungovať ekonomika, nemá to zmysel. V prvom rade budeme riešiť nákladovosť a skladnosť, marže, počet objednávok, ktoré ste schopní vybaviť a následne biznis plán. Najskôr čísla a potom konkrétne kroky.

Rozvíjame celý biznis

Marže, skladnosť, konkurencia, fixné náklady, predošlé aktivity, zákaznícky servis, dodávatelia, ciele, produktové portfólio, priemerná hodnota objednávky, UX a mnohé ďalšie veci, ktoré majú vplyv na našu spoluprácu. Všetko pozrieme, vyhodnotíme, upravíme a spustíme kampane.

Len dlhodobé spolupráce

Náš cieľ je vybudovať biznis našim klientom. To však nejde počas troch či dvanástich mesiacov. Prejdeme viacerými fázami, ktoré na seba nadväzujú, ale nie je možné ich robiť súčasne. Naštartujeme cashflow a investujeme do úpravy webu, skladového softvéru, kreditov a postupne dosiahneme stanovené ciele.

Kontaktujte nás

Kontaktujte
nás

© 2021 Mondays.online