Správa sociálnych sietí

Budovanie dobrého povedomia pomocou sociálnych sietí nemusí byť len úlohou brandových kampaní. Sú veľmi dôležitým prvkom v media mixe, avšak existujú aj jednoduchšie formy. Jednou z nich môže byť publikovanie kvalitného a zaujímavého obsahu, ktorým sa neustále pripomínate svojim fanúšikom.

Štúdia z USA hovorí o jednom období, kde určité firmy mohli predávať len štátu. Tie z nich, ktoré sa aj počas tohto obdobia pripomínali a robili reklamu, po skončení tohto obdobia hlásili o 70% väčšie príjmy ako predtým. Tie firmy, ktoré sa naopak nepripomínali vôbec, hlásili len 30% z tržieb, ktoré mali pred týmto obdobím.

Sociálne siete sú veľmi šikovným podporným marketingovým nástrojom, ktorý pôsobí prirodzene a buduje bližšie vzťahy so zákazníkom, aj tým potenciálnym. Komunikácia prostredníctvom sociálnych sietí na pravidelnej báze je dnes už základom ako pre veľké spoločnosti, tak aj pre malé či lokálne biznisy. Na tomto kanáli sa vytvára úplne iné puto a komunikácia naberá veľmi uvoľnený rozmer. Povedomie o značke rastie organicky a vy si tak viete vybudovať slušnú základňu vašich stálych zákazníkov za ekonomickú investíciu.

Čo pre vás spravíme

Pochopenie značky

Na začiatku každej spolupráce musíme dobre spoznať silné i slabé stránky klienta. Na to nám slúžia nielen stretnutia a rozhovory s vami, ale aj poctivá analýza vášho produktu a komunikácie. Tá je vždy základom!

Tvorba obsahu

Fotíme, plánujeme, píšeme. Naša najobľúbenejšia a zároveň tá najnáročnejšia práca.

Komunikačná stratégia

Na základe spoločne dohodnutých cieľov pripravíme vhodnú komunikačnú stratégiu.

Reporting

Milovníci čísel a grafov si teraz prídu na svoje. Až tu sa v plnej miere ukáže naša orientácia na výsledky. Všetko vám pravidelne vyreportujeme a ľudskou rečou vysvetlíme.

Komunikačný plán

Po podrobnej príprave stratégie nasleduje komunikačný plán, kde už navrhneme aj konkrétne príspevky.

Prečo s nami
spolupracovať

Zameraní na čísla

Celý biznis je o číslach. Môžeme hovoriť o dobrom webe, zákazníckom servise, atď. Ak ale nebude fungovať ekonomika, nemá to zmysel. V prvom rade budeme riešiť nákladovosť a skladnosť, marže, počet objednávok, ktoré ste schopní vybaviť a následne biznis plán. Najskôr čísla a potom konkrétne kroky.

Rozvíjame celý biznis

Marže, skladnosť, konkurencia, fixné náklady, predošlé aktivity, zákaznícky servis, dodávatelia, ciele, produktové portfólio, priemerná hodnota objednávky, UX a mnohé ďalšie veci, ktoré majú vplyv na našu spoluprácu. Všetko pozrieme, vyhodnotíme, upravíme a spustíme kampane.

Len dlhodobé spolupráce

Náš cieľ je vybudovať biznis našim klientom. To však nejde počas troch či dvanástich mesiacov. Prejdeme viacerými fázami, ktoré na seba nadväzujú, ale nie je možné ich robiť súčasne. Naštartujeme cashflow a investujeme do úpravy webu, skladového softvéru, kreditov a postupne dosiahneme stanovené ciele.

Kontaktujte nás

Kontaktujte
nás