Budovanie dobrého povedomia pomocou sociálnych sietí nemusí byť len úlohou brandových kampaní. Sú veľmi dôležitým prvkom v media mixe, avšak existujú aj jednoduchšie formy. Jednou z nich môže byť publikovanie kvalitného a zaujímavého obsahu, ktorým sa neustále pripomínate svojim fanúšikom.
Štúdia z USA hovorí o jednom období, kde určité firmy mohli predávať len štátu. Tie z nich, ktoré sa aj počas tohto obdobia pripomínali a robili reklamu, po skončení tohto obdobia hlásili o 70% väčšie príjmy ako predtým. Tie firmy, ktoré sa naopak nepripomínali vôbec, hlásili len 30% z tržieb, ktoré mali pred týmto obdobím.
Sociálne siete sú veľmi šikovným podporným marketingovým nástrojom, ktorý pôsobí prirodzene a buduje bližšie vzťahy so zákazníkom, aj tým potenciálnym. Komunikácia prostredníctvom sociálnych sietí na pravidelnej báze je dnes už základom ako pre veľké spoločnosti, tak aj pre malé či lokálne biznisy. Na tomto kanáli sa vytvára úplne iné puto a komunikácia naberá veľmi uvoľnený rozmer. Povedomie o značke rastie organicky a vy si tak viete vybudovať slušnú základňu vašich stálych zákazníkov za ekonomickú investíciu.