Efektívna reklama pre e-shopy na Facebooku

Pomerne často vedieme s našimi klientmi debaty o efektivite formátov na Facebooku. Každý klient má totiž nejakú predstavu o tom čo, a ako by potreboval predávať a Facebook Business Manager nám ponúka na to možností viac než dosť. Ktorý formát je ale v danej chvíli ten najvhodnejší? Bude spĺňať náš cieľ a za akú cenu?...

Čítať viac ...

Marketing pandémie alebo prečo omikron nazývame omikronom

Nový variant vírusu – omikron, ktorý začal vo svete zúriť len nedávno, vzbudzuje čoraz väčšie obavy. Nezasahuje len životy bežných ľudí, ale aj ekonomiku a marketing. A keďže sme markeťáci, poďme sa na to pozrieť z marketingového hľadiska. Navyše tým aj vyvrátime niekoľko mýtov, ktoré kolujú internetom.  Výber pomenovania tohto variantu má veľa spoločného s...

Čítať viac ...

Ako sme úspešne rozbehli marketing v segmente, v ktorom zamietajú 67% reklám.

Symprove – definícia klienta V ľudskom živote je jednou z najväčších hodnôt naše zdravie. A práve o zdravie svojich zákazníkov prostredníctvom jediných živých probiotík na Slovenskom trhu sa stará náš klient Symprove. Symprove je voľne predajné probiotikum na vodnej báze. Ako jeden z mála výrobkov na trhu má za sebou aj niekoľko štúdií preukazujúcich jeho...

Čítať viac ...

Ako udeliť agentúre prístupy do Google Ads, Google Analytics, Facebooku a cenových porovnávačov?

Medzi prvé úkony, ktoré pri nadviazaní novej spolupráce s agentúrou budete realizovať, patria prepojenia vašich doterajších reklamných účtov. Najčastejšie ide o prepojenie účtu a fanúšikovskej stránky na Facebooku s agentúrnym Business Managerom a udelenie prístupu do Google Ads účtu. Aby sme vám tieto úkony uľahčili, pripravili sme tento článok s postupom, ako na to.  ...

Čítať viac ...

Pripravte sa na Q5

Piaty štvrťrok (alebo obdobie od konca Vianoc do začiatku nového roka) je novou hlavnou sezónou pre marketérov. Ponuka trhu v tomto období je stále dostatočne vysoká, no dopyt inzerentov klesá, pretože väčšina z nich vyčerpala rozpočet alokovaný pre tento rok. Preto sa treba zamyslieť nad tým, ako z tohto obdobia vyťažiť čo najviac. Myslite na...

Čítať viac ...

3 odporúčania pre váš marketing na nadchádzajúcu sezónu 

Nadchádzajúca sviatočná sezóna je predodvermi, ceny v reklamných systémoch pomaly začínajú rásť, a preto je najvyšší čas sa pripraviť. Čo sme si teda v mondays pre vás nachystali?    Zvýšte investície do kreatívneho videa Facebook investuje do vývoja svojho reklamného systému smerom k podpore video formátov v reklamách (IGTV, In-Stream a Reels), preto sa dá...

Čítať viac ...

Nad milión v tržbách za 3 roky. Ako sa to dá?

Predstavenie klienta  Náš klient, e-shop so záhradnou technikou, sa v tomto segmente pohybuje už od roku 1993. Dve  predajne mu generovali celé roky celkom slušné tržby. Dokonca, v roku 2016 začal uvažovať aj o  tretej predajni. Po zrelej úvahe nakoniec padla voľba namiesto ďalšej predajne začať budovať eshop. Eshop si  klient rozbehol sám v podstate...

Čítať viac ...

Ako spraviť zo zákazníkov najlepších členov vášho PR tímu

Akokoľvek sa snažíme nebyť ovplyvniteľní, z ľudskej prirodzenosti vyhľadávame skúsenosti,  odporúčania a rady iných ľudí.  V minulosti nám takéto pozorovania vystríhali pred konzumáciou jedovatých bobúľ.  Dnes nás chránia aj pred utratením  peňazí za zlé produkty. Niekto by povedal, že sa vlastne nič nezmenilo. Hodnotenia verejnosti sú kľúčovým faktorom pre budovanie dôvery zákazníka ku značke. Ľudia...

Čítať viac ...

12 jednoduchých tipov, aby to na vašom Instagrame žilo

Aktuálne sa stal Instagram hlavným ťahom na bránu online marketingu. Nikoho to neprekvapí, ak si uvedomíme, že viac ako 13% svetovej populácie tu má aktívny profil, z toho 80% sleduje značky a biznis stránky. Napriek vysokým číslam, sa značky stretávajú so stratou záujmu a so slabými reakciami followerov.Navyše je v karanténnom čase na scéne nový silný konkurent,...

Čítať viac ...

© 2021 Mondays.online