Email marketing

Email marketing je jeden z nástrojov, ktorý funguje veľmi účinne v komunikácii s existujúcimi zákazníkmi. Ide o formu priameho marketingu, ktorý viete personalizovať a maximalizovať tak jeho efektivitu. Najčastejšie je cieľom informovať o novinkách, budovať dôveru a lojalitu a v konečnom dôsledku aj zlepšiť predaje. Jednou z veľmi dôležitých úloh je, aby existujúci zákazníci neprichádzali na vaše weby iba cez platené kanály, ale práve cez newslettre, ktorých nákladovosť sa počíta v jednotkách percent – iba cca 1-3% z konverzie.

Vypracujeme pre vás kompletnú stratégiu, rozdelíme zákazníkov do rôznych segmentov, vypracujeme dizajn, rozpošleme emaily a potom ich optimalizujeme, aby boli čo najefektívnejšie.

Počítajte s email marketingom ako s performance kanálom, ktorý prináša konverzie a zároveň ako s nástrojom, ktorý buduje vašu značku.

Čo pre vás spravíme

Analýza

Po analýze vašich produktov a cieľov navrhneme emailovú šablónu.

Odoslanie

Po dôkladnej kontrole a schválení, pošleme a vyhodnotíme váš hromadný email. Teraz si milovníci čísel a grafov si prídu na svoje. Až tu sa v plnej miere ukáže naša orientácia na výsledky. Všetko vám vyreportujeme a ľudskou rečou vysvetlíme.

Šablóna

Napíšeme texty, vyberieme vhodné obrázky, osadíme do šablóny a otestujeme funkčnosť na rôznych emailových zariadeniach či aplikáciách.

Automatizácia

Prvý email máme za sebou a teraz nás čaká veľa práce s tým, ako urobiť vašu emailovú komunikáciu ešte lepšou. Budeme na to používať testovanie, automatizáciu, machine learning a veľa kreativity, aby sa na vaše emaily zákazníci skutočne tešili.

Prečo s nami
spolupracovať

Zameraní na čísla

Celý biznis je o číslach. Môžeme hovoriť o dobrom webe, zákazníckom servise, atď. Ak ale nebude fungovať ekonomika, nemá to zmysel. V prvom rade budeme riešiť nákladovosť a skladnosť, marže, počet objednávok, ktoré ste schopní vybaviť a následne biznis plán. Najskôr čísla a potom konkrétne kroky.

Rozvíjame celý biznis

Marže, skladnosť, konkurencia, fixné náklady, predošlé aktivity, zákaznícky servis, dodávatelia, ciele, produktové portfólio, priemerná hodnota objednávky, UX a mnohé ďalšie veci, ktoré majú vplyv na našu spoluprácu. Všetko pozrieme, vyhodnotíme, upravíme a spustíme kampane.

Len dlhodobé spolupráce

Náš cieľ je vybudovať biznis našim klientom. To však nejde počas troch či dvanástich mesiacov. Prejdeme viacerými fázami, ktoré na seba nadväzujú, ale nie je možné ich robiť súčasne. Naštartujeme cashflow a investujeme do úpravy webu, skladového softvéru, kreditov a postupne dosiahneme stanovené ciele.

Kontaktujte nás

Kontaktujte
nás