Porovnávače dnes nie sú iba o porovnávaní cien. Ak zákazník pozná produkt o ktorý má záujem, príde napríklad na Heureku, kde si ho vyhľadá a podľa rôznych parametrov si vyberie e-shop, kde svoj tovar nakúpi.
Preto je veľmi dôležité myslieť na viac ako len cenu produktu/služby.
Existuje už viacero porovnávačov ako napr. Heureka, ktorá je niečo ako Google pre produkty, Pricemania, atď.
Sú známe aj inšpiratívne portály ako Glami zamerané na módu, Favi na nábytok a doplnky a ďalšie podobné portály.
Mnohé z týchto porovnávačov majú aj tzv. bidding funkciu, ktorá vám môže zabezpečiť lepšiu pozíciu. Tomu tiež vieme napomôcť rôznymi automatizačnými nástrojmi, ktorými optimalizujeme cenu za preklik a vieme tak zvýšiť efektivitu. Porovnávače sú šikovnou súčasťou mediamixu kanálov (Google Ads, FB Ads)