Porovnávače

Porovnávače dnes nie sú iba o porovnávaní cien. Ak zákazník pozná produkt o ktorý má záujem, príde napríklad na Heureku, kde si ho vyhľadá a podľa rôznych parametrov si vyberie e-shop, kde svoj tovar nakúpi.

Preto je veľmi dôležité myslieť na viac ako len cenu produktu/služby.

Existuje už viacero porovnávačov ako napr. Heureka, ktorá je niečo ako Google pre produkty, Pricemania, atď.

Sú známe aj inšpiratívne portály ako Glami zamerané na módu, Favi na nábytok a doplnky a ďalšie podobné portály.

Mnohé z týchto porovnávačov majú aj tzv. bidding funkciu, ktorá vám môže zabezpečiť lepšiu pozíciu. Tomu tiež vieme napomôcť rôznymi automatizačnými nástrojmi, ktorými optimalizujeme cenu za preklik a vieme tak zvýšiť efektivitu. Porovnávače sú šikovnou súčasťou mediamixu kanálov (Google Ads, FB Ads)

Čo pre vás spravíme

Analýza sortimentu

Spravíme analýzu sortimentu vášho e-shopu a určíme, na ktoré porovnávače má zmysel zamerať sa z obchodného hľadiska.

Zaraďovanie

Vytvoríme vám automatizácie na rýchlejšie zaraďovanie produktov.

Stratégia

Ak už na porovnávačoch cien ste, tak zhodnotíme celkový stav a navrhneme kroky na využitie vášho maximálneho potenciálu na tomto kanáli.

Zaraďovanie

Vytvoríme vám automatizácie na rýchlejšie zaraďovanie produktov.

Otimalizácia

Neustále budeme sledovať ceny a pozíciu voči vašim konkurentom a prinášať vám návrhy (napr. na rozšírenie sortimentu).

Automatizácia

Spustíme vám automatizačné nástroje na správu kampaní tak, aby sme maximalizovali efektivitu použitého kreditu a dosiahli lepšie čísla ako konkurencia.

Prečo s nami
spolupracovať

Zameraní na čísla

Celý biznis je o číslach. Môžeme hovoriť o dobrom webe, zákazníckom servise, atď. Ak ale nebude fungovať ekonomika, nemá to zmysel. V prvom rade budeme riešiť nákladovosť a skladnosť, marže, počet objednávok, ktoré ste schopní vybaviť a následne biznis plán. Najskôr čísla a potom konkrétne kroky.

Rozvíjame celý biznis

Marže, skladnosť, konkurencia, fixné náklady, predošlé aktivity, zákaznícky servis, dodávatelia, ciele, produktové portfólio, priemerná hodnota objednávky, UX a mnohé ďalšie veci, ktoré majú vplyv na našu spoluprácu. Všetko pozrieme, vyhodnotíme, upravíme a spustíme kampane.

Len dlhodobé spolupráce

Náš cieľ je vybudovať biznis našim klientom. To však nejde počas troch či dvanástich mesiacov. Prejdeme viacerými fázami, ktoré na seba nadväzujú, ale nie je možné ich robiť súčasne. Naštartujeme cashflow a investujeme do úpravy webu, skladového softvéru, kreditov a postupne dosiahneme stanovené ciele.

Kontaktujte nás

Kontaktujte
nás

© 2021 Mondays.online