LinkedIn je známy ako sociálna sieť, ktorá je určená na nadväzovanie obchodných vzťahov medzi firmami, zamestnancami či majiteľmi. Táto platforma ako aj iné, prichádza taktiež neustále s novými aktualizáciami a my vám predstavíme ich najnovšie funkcie, ktoré sú určené pre firemné stránky. Tieto funkcie majú za cieľ zlepšiť viditeľnosť vašej značky, interaktivitu s publikom či zefektívniť nábor nových zamestnancov. Pomôžu firmám odprezentovať svoju identitu, ponuku, vybudovať silnejšiu komunitu a zároveň využívať pokročilé nástroje na publikovanie príspevkov na svojich LinkeIn profiloch. Poďme sa pozrieť, ako môžu tieto aktualizácie zlepšiť marketingové úsilie vašej firmy.

1. Aktualizácia na plánovanie príspevkov na LinkedIn

Jedna z najnovších funkcií vám umožňuje naplánovať si pridávanie príspevkov na váš LinkedIn firemný profil až na tri mesiace dopredu, aby ste mali stabilnú interakciu s vašimi sledovateľmi.

LinkedIn Rolls Out 4 Updates For Business Pages

2. Živé hlasové diskusie 

LinkedIn zavádza živé, hlasové diskusie, vďaka ktorým sa môžete lepšie spojiť so svojím publikom. Vaši poslucháči sa môžu zapojiť do diskusie prostredníctvom emotikonov alebo vás požiadať o slovo.

LinkedIn Rolls Out 4 Updates For Business Pages

3. Automatické zverejňovanie pracovných ponúk na LinkedIn jobs

Pre firmy s menej ako 1 000 zamestnancami LinkedIn ponúka funkciu automatického zverejňovania pracovných ponúk. Po aktivácii tejto funkcie bude platforma automaticky zdieľať jednu otvorenú pracovnú ponuku denne, ako vopred plánovaný príspevok. Po zdieľaní je možné príspevky upravovať.

LinkedIn Rolls Out 4 Updates For Business Pages

4. Sledovanie stránok ako iná stránka

 

Stránky na LinkedIn môžu odteraz sledovať iné stránky, vďaka čomu je jednoduchšie pripojiť sa k diskusiám súvisiacim s vašou oblasťou. Cieľom tejto funkcie je pomôcť firmám spolupracovať, zdieľať nápady a vytvárať silné online komunity profesionálov.

Zhrnutie

Najnovšie funkcie LinkedInu pre firemné stránky ponúkajú nové možnosti ako zdieľať obsah, ako sa spojiť s publikom, ako prilákať nových zamestnancov a ako udržať krok s inými firmami. Využitím týchto nástrojov môžete zlepšiť svoje marketingové úsilie a posilniť svoju online prítomnosť na tejto sociálnej sieti.

Zdroj: https://www.searchenginejournal.com/linkedin-rolls-out-4-updates-for-business-pages/482845/