Spoločnosť Meta sa rozhodla rozšíriť funkcie Reels videí na Instagrame o možnosti spustenia reklám, propagáciu aplikácií a pridania hudby optimalizovanej umelou inteligenciou s cieľom zvýšiť interaktivitu a rozšíriť dosahy inzerentov.

Firmy sa môžu tešiť tešiť na spúšťanie reklám medzi Reels videami na Instagrame, čo bolo predtým možnosťou iba na Facebooku. Reklamy sú navrhnuté tak, aby splynuli so zážitkom z Reels videí a aby používateľa nerušili či nepôsobili nevhodne. A to nie je všetko. Okrem toho Meta tiež prináša do videí možnosť reklamy na propagáciu aplikácií, ktoré môžu podnikom pomôcť získať viac stiahnutí. Keďže hudba taktiež zohráva veľkú úlohu pri reels videách na sociálnych sieťach, spoločnosť Meta testuje umelú inteligenciu na optimalizáciu zvuku v reklamách s jedným obrázkom. Spoločnosť plánuje tieto aktualizácie v najbližších týždňoch sprístupniť v širšom rozsahu. Poďme sa pozrieť čo presne môžeme očakávať.

Instagram Ads v Reels videách

Videoobsah na sociálnych sieťach v poslednom čase prudko rastie, pričom spoločnosť Meta odhalila, že viac ako polovica stráveného času používateľov na Facebooku a Instagrame je práve sledovaním videí. V Reels videách zaznamenali výrazný nárast, ktorý dosiahol viac ako 2 miliardy opätovných zdieľaní denne, čo sa za posledných šesť mesiacov zdvojnásobilo.S cieľom využiť túto skutočnosť, sa spoločnosť Meta rozhodla rozšíriť reklamy do Reels videí na Instagrame. Vďaka tomu môžu značky pomocou videí osloviť širšie publikum a získať tak nových potenciálnych zákazníkov.

​​Propagácia aplikácií v reklamách Reels videí

Spoločnosť Meta umožňuje reklamu na propagáciu aplikácií, ktorá sa predtým nazývala reklama na inštaláciu aplikácií, pre služby Facebook a Instagram Reels. Reklamy na propagáciu aplikácií umožňujú spoločnostiam rozšíriť svoj dosah a zvýšiť počet používateľov a stiahnutí. Vzhľadom na množstvo aplikácií dostupných v mobilných telefónoch môžu mať aktuálne podniky problém zviditeľniť sa. Zavedenie reklám na propagáciu aplikácií do Reels môže inzerentom pomôcť preraziť a spojiť sa s publikom novým spôsobom.

Používanie umelej inteligencie na optimalizáciu hudby v reklamách na Instagrame

Spoločnosť Meta zistila, že reklamy s hudbou a hlasovým komentárom majú o 15 % lepšiu reakciu divákov ako reklamy bez zvuku. Keďže si spoločnosť uvedomuje tento vplyv hudby, testuje optimalizáciu hudby pre svoje reklamy s jedným obrázkom. Poskytnutím bezplatného prístupu k vysokokvalitnej hudbe prostredníctvom Meta Sound Collection môžu inzerenti nájsť a pridať zvuk do svojich reklám v Reels videách. Toto vylepšenie môže priniesť silné výsledky, ak sa samozrejme správne implementuje.

Zhrnutie

Spoločnosť Meta vylepšuje svoje funkcie v Reels videách niekoľkými spôsobmi, aby poskytla čo najviac nových obchodných príležitostí. Podniky, ktoré chcú osloviť širšie publikum prostredníctvom krátkych videí, by mali zvážiť preskúmanie týchto možností a zapojiť tvorbu Reels videí do svojho plánu.

Zdroj: https://www.searchenginejournal.com/meta-expands-reels-ads-to-instagram-tests-ai-features/489813/#close