Na základe akčného plánu Adriana Boysela sa s vami podelíme o tieto kroky a ukážeme vám, ako sa stať lídrom v odvetví a vygenerovať šesťciferné príjmy za šesť mesiacov.

Tri kroky, šesť čísel, šesť mesiacov:

Skôr než sa pustíme do krokov, poďme sa pozrieť na príbeh, ako Adrian narazil na tento víťazný vzorec. V roku 2006, uprostred niekoľkých problémov v jeho živote utrpel traumatické straty z príjmu, kedy zrušil aj poistenie svojho auta. Toto rozhodnutie ho kvôli autonehode stálo 30 dní vo väzení. Bol to jeden z najhorších bodov v jeho živote, a tak požiadal svojho mentora o radu. Povedal mu: „Pozri, človeče, toto nie je koniec tvojho života, si ešte mladý a stále máš možnosť sa z toho vrátiť. Nedovoľ, aby ťa to zdržalo.“ Využil túto príležitosť a počas tých 30 dní, ktoré strávil vo väzení napísal celý svoj podnikateľský plán pre tlačiarenskú spoločnosť. Vedel, že musí niečo urobiť inak. Nechcel už viac pracovať pre nikoho iného ako pre seba. Potreboval však nájsť spôsob, ako to urobiť, a tam sa zrodili tri kroky.

Krok 1: Plánujte

Plánovanie je prvým a najdôležitejším aspektom obchodného úspechu a práve v ňom väčšina podnikov zlyhá skôr, ako vôbec začnú. Vytvorenie podnikateľského plánu sa môže zdať odstrašujúce, ale nemusí to byť zložité. Úspech v predaji nie je nič iné ako hra s číslami a obchodný plán definuje pravidlá tejto hry. Musíte vedieť, čo predávate, kto to potrebuje a koľko predajov musíte uskutočniť. Adrianov plán bol jednoduchý. Predával skúsenosti so značkou. To znamenalo návrh loga, vizitiek a propagačných materiálov, ako sú letáky. Jeho publikom boli miestni majitelia malých podnikov so zameraním na majiteľov nočných klubov. Chcel predať aspoň 200 dolárov za tlačové produkty a dizajnérske služby aspoň trom ľuďom každý deň počas šiestich mesiacov, aby dosiahol šesťciferné tržby. 

Krok 2: Konajte

Hneď ako sa dostal z väzenia, začal sa držať toho biznis plánu. Prvá kancelária bola maličký priestor bez okien a stola. Firma Kalifornia Printing sa zrodila v stiesnenej diere v stene, zastrčenej za holičstvom. Obvolal stovky ľudí každý týždeň, aby si stanovil minimálne predajné ciele, a títo klienti mu odporučili nových zákazníkov, keď videli, ako pomáha malým firmám budovať ich značky. Je potrebné vytvoriť ponuku šitú na mieru vašej cieľovej skupine. Vzťahy s klientmi sú jadrom úspechu predaja, ako aj budovania tímu, na ktorý sa môžete spoľahnúť, že sa bude držať svojho plánu. Podniknite masívne kroky vo svojom podnikateľskom pláne a nepoľavte, kým sa nedostanete tam, kde chcete byť.

Krok 3: Rast

Nakoniec musíte pokračovať v raste. Musíte rozvíjať svoje zručnosti učením sa nových techník a pridávaním ďalších služieb do svojho repertoáru. Tento rast zručností zase zvýši vaše ceny a váš príjem, pretože svojim klientom ponúkate vyššiu hodnotu a komplexnejšie riešenia. To povedie k väčšiemu počtu odporúčaní, ktoré rozšíria vašu klientsku základňu a prinesú nové vzťahy. Akonáhle dosiahnete rast svojho príjmu, môžete si dovoliť rozšíriť svoj tím. Sú to ľudia, ktorí vám stoja za chrbtom a ktorým môžete zadávať úlohy.  Na začiatku, v Kalifornia Printing, to bol len Adrian. Teraz má v Adrian Agency dvoch úžasných obchodných partnerov a tím kreatívnych profesionálov, ktorí pomáhajú agentúre dosiahnuť nové ciele. 

Kľúčové poznatky pre šesť čísel za šesť mesiacov

Stačí naplánovať, konať a rozšíriť svoje podnikanie pre dosiahnutie šesťciferného čísla za šesť mesiacov pomocou vyššie uvedených krokov. Ak budete mať svoj podnikateľský plán jednoduchý a ľahko sledovateľný, bude ľahšie podľa neho konať. Vytváraním neodolateľných ponúk zjednodušíte dosiahnutie svojho predajného cieľa bez ohľadu na to, aká veľká alebo malá môže byť cenovka vášho produktu alebo služby. Napokon, vzťahy sú cennejšie ako všetky peniaze sveta. Podporujú váš predaj, budujú vašu spoločnosť, rozširujú vašu sieť a vytvárajú príležitosti pre vás a vašu firmu, aby ste mohli prosperovať. Majte na pamäti tieto filozofie.

Zdroj: https://www.digitalmarketer.com/blog/how-to-build-your-business-fast/