Ak ešte nerobíte týchto päť vecí vo svojej marketingovej stratégii, mali by ste čím skôr začať:

  1. Byť na TikToku.

S viac ako miliardou aktívnych používateľov mesačne je TikTok platformou, ktorú si nemôžete dovoliť ignorovať. A nie je to len pre mladých ľudí – veková skupina 20-29 tvorí 29,5 %, vek 30-39 tvorí 16,4 %, vek 40-49 tvorí 13,9 % a vek 50+ tvorí 7,1 %. Ak vaša firma ešte nie je na TikToku, je najvyšší čas sa pridať. Nemáte s touto platformou skúsenosti, alebo čas na spravovanie účtu? Môžete si najať niekoho, kto vám s tým pomôže.

  1. E-mailový marketing.

Ďalšou marketingovou chybou je ignorovanie e-mailového marketingu. Možno ste počuli, že e-mailový marketing nie je mŕtvy – v skutočnosti však patrí medzi najúčinnejšie spôsoby ako propagovať svoju značku, zvyšovať príjmy a získať viac konverzií. Začnite budovať svoj e-mailový zoznam a tvorbu príťažlivých kampaní ešte dnes. Ak sa chcete o tomto dozvedieť viac, pozrite si článok Alexa Cattoniho, https://digitalmarketer.com/blog/is-email-marketing-dead

  1. Kvalitné zábery.

Nemiať profesionálne zábery je ďalšia chyba, ktorá môže zničiť vaše marketingové úsilie. Kvalitné príspevky sú dôležité pre vašu značku, pretože vďaka nim môžete vyzerať profesionálnejšie a pripravenejšie. Pokiaľ píšete články pre akýkoľvek blog, potrebujete dobrú grafiku.

  1. Byť osobný.

Ak sa snažíte čokoľvek predať, ako odborník v danej oblasti, ste vy vaším najlepším predajcom a vaša osobná značka je kľúčová. Ak nedokážete svoju značku vaším zákazníkom predať prostredníctvom seba, ako ju predáte prostredníctvom niekoho iného? To znamená, že je dôležité mať úspešné a v prvom rade osobné účty. Pôsobiť na vašich zákazníkov prirodzene a otvorene, aby vo vás mali dôveru. 

  1. Pracovať na akciách a zľavách.

Ďalším dôležitým aspektom budovania silnej osobnej značky je byť v obraze o najnovších trendoch a akciách v marketingu. Nezabúdajte na akcie, ako napríklad Black Friday či vianočné obdobie a iné. Sú to kľúčové obdobia na zvyšovanie povedomia o značke u nových zákazníkov a nákupov od existujúcich zákazníkov. Ponúknite svojim zákazníkom široké spektrum zliav, a dokážte im, že vaše produkty či služby potrebujú. 

Tu je niekoľko štatistík na potvrdenie tohto názoru:

  • Takmer 60 % nákupov Black Friday 2021 boli impulzné nákupy. (Zdroj: Bluecore)
  • Priemerné hodnoty objednávok sa v roku 2021 zvýšili o 9 %. (Zdroj: Bluecore)
  • Black Friday sa s najväčšou pravdepodobnosťou zúčastnili ľudia vo veku 35 – 44 rokov. (Zdroj: Finder)
  • Menej ako 50 % maloobchodníkov ponúkalo v roku 2021 celoplošné zľavy na Black Friday. (Zdroj: Forrester)
  • Black Friday (a všetky sviatočné výpredaje) je najlepší čas na získanie povedomia u nových zákazníkov

Nemáte bannery na svoje akcie? To nie je problém – môžete si stiahnuť dostupné šablóny z Canva, ktoré vám pomôžu začať.

Budovanie silnej osobnej značky je nevyhnutné pre predaj. Venujte čas jej budovaniu a pozrite sa, ako sa váš podnik postupne rozvíja. Využite tieto zručnosti na maximum a vybudujte svoju značku v tom najlepšom svetle. 

Zdroj: https://www.digitalmarketer.com/blog/scary-marketing-skills/