Prečo je dôležité pridávať príspevky na TikTok v správnych časoch a kedy je ten správny čas? Na to, aby váš príspevok oslovil vašu cieľovú skupinu a donútil ich vykonať požadovanú akciu, tak je potrebné ho pridať v čase, keď sú aktívni. Poďme sa teda pozrieť kedy sú najlepšie časy na pridávanie príspevkov na TikTok v roku 2022. Po prvé, potrebujete pomocou analýz na TikToku zistiť kto je vaša cieľová skupina a v ktorých časoch sú aktívni. 

1.Zistite časové pásmo vašej cieľovej skupiny

Aby ste mohli zistiť túto informáciu, potrebujete vidieť analýzy aktivít na svojom profile na TikToku. Je dôležité aktualizovať svoj profil na účet Tik Tok Pro, kde Tik Tok umožňuje získavať čo najviac informácií o sledovateľoch. Ak ešte nemáte účet pro, je načase ho aktualizovať a zozbieravať všetky potrebné informácie o vašom publiku a ich správaní. 

Podľa Influencer marketing hub sú toto najlepšie navrhované časy na pridávanie príspevkov na TikTok:

Pondelok: 6 hodín ráno, 10 hodín ráno, 10 hodín večer

Utorok: 2 hodiny ráno, 4 hodiny ráno, 9 hodín ráno

Streda: 7 hodín ráno, 8 hodín ráno, 11 hodín večer

Štvrtok: 9 hodín ráno, 12 hodín poobede, 7 hodín večer

Piatok: 5 hodín ráno, 1 hodina poobede, 7 hodín večer

Sobota:: 11 hodín ráno, 7 hodín večer, 8 hodín večer

Sunday: 7 hodín ráno, 8 hodín ráno, 4 hodiny poobede

Budete však musieť prepočítať a zmeniť tieto časy podľa časových pásiem vášho publika.

2.Kde sa nachádza vaše publikum?

Je potrebné preštudovať si analýzy TikToku a pozrieť rôzne krajiny a štáty. Z objemu návštev môžete vidieť, kde máte najviac sledovateľov, a pokúsiť sa naplánovať svoje príspevky pre tieto časové pásma.

3.Kedy sú vaši sledovatelia aktívni?

TikTok nám umožňuje vidieť aj to, ako sa vaši sledovatelia zapájajú a koľko času tam trávia. Vďaka týmto informáciám dokážete zistiť presné hodiny, kedy sú aktívni. . Naplánujte si svoje príspevky na tieto časy a sledujte zmenu v zapojení sa. Okrem toho sa pozrite na kartu obsahu pod analýzou príspevkov, kde zistíte, že niektoré videá získavajú v určitom čase vyššiu mieru interakcie ako inokedy.

4.Odsledujte si ktorý obsah najlepšie funguje
Ďalšou dôležitou oblasťou, na ktorú sa treba zamerať, je typ videa, ktorý v konkrétnom čase získal väčšiu angažovanosť. Byť chytrý v marketingu znamená, že všetko, čo robíme na TikToku a funguje, tak zopakujeme. To znamená, že pre každý príspevok, ktorý priťahuje divákov, prerobíme znovu, v podobnom formáte s nejakými doplnkami. V digitálnom svete je obsah najdôležitejší, a ak nebude zaujímať vašich sledovateľov, tak bude dosahovať nízke počty zobrazení, páči sa mi a zdieľaní, čo nie je to, čo chcete.

5.Nezabúdajte na hashtagy.

Bez ohľadu na to, čo predávate, chcete mať väčšie dosahy a hashtagy sa ukázali ako veľmi užitočná funkcia, ktorá dopomáha k tomu, aby sa vaše video stalo virálnejšie. Používanie hashtagov pomôže, aby sa vaše príspevky zobrazovali v informačných kanáloch vášho publika vždy, keď navštívia TikTok.   

6.Je lepšie uverejňovať príspevky na TikTok ráno alebo večer?

Toto je často kladená otázka a fakt je taký, že to funguje vždy inak pre všetky cieľové skupiny. Niektorí ľudia hovoria, že soboty nie sú vhodné na uverejňovanie príspevkov na TikTok, pretože ľudia trávia čas vonku s rodinami a to najmä v lete. Aj keď to môže byť pravda, vaša sobotňajšia analýza o tom rozhodne najlepšie. Uverejňovať je vhodné každý deň v týždni, v tých intervaloch, kedy budú vaši sledovatelia aktívni.

Zo strategického hľadiska je dobré si z času na čas precvičiť analýzu výkonnosti svojho obsahu, aké príspevky majú v ktorom čase najlepšiu výkonnosť alebo koľko zobrazení ste získali, keď ste uverejnili príspevok v určitom čase. Vďaka výsledkom budete môcť vylepšiť svoju stratégiu, aby ste dosiahli čo najlepšie výsledky vo vašom podnikaní. 

Zdroj: https://www.digitalmarketer.com/blog/best-times-to-post-on-tiktok/